Pistoolikyykky 8vko

19.00

Osasto:

Kuvaus

”Miten saan pistoolikyykyt kulkemaan?”. Pistooleihin tarvitaan hyvää liikkuvuutta ja tekniikkaa. Mutta kaikista tärkein tekijä pistooleissa on riittävä voimataso alaraajoissa.

Tässä Markun pistoolityylinäyte 8 viikon jälkeen tällä ohjelmalla. Pistooli on ollut aina hankala vastustaja Markulle. Tämän ohjelman avulla hänen reisiin lisättiin yksinkertaisesti voimaa, jolloin pistoolit lähtivät kulkemaan erinomaisesti.

Tämä ohjelma kestää 8 viikkoa ja sisältää kolme harjoitusta viikossa. Harjoituksiin menee 10-15min yhteensä per kerta. Ohjelma on hyvin suoraviivainen sekä progressiivinen. Ohjelma myös olettaa että sinulla on vähintään 1kpl pistoolikyykkyjä molemmille jaloille. Ohjelma käyttää bulgarialaista 1-jalan kyykkyä, itse pistoolikyykkyä, potkulautakyykkyä sekä katkarapukyykkyä.

Jos et vielä pysty tekemään pistooleja, työstä ensin perusvoimaasi, liikkuvuuttasi ja tekniikkaasi paremmaksi.

Ohjelma on PDF-tiedostona. Helppo printata ja ottaa mukaan salille. Potkulaudan saat lähimmästä Motonetista yms.

 



Ruokatauon Muita Tuotteita

Valkoimamme
0

Your Cart